یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ღ خانـــــوم کوچـــولو ღ

نوشته های امروز من ... يادگاري براي فرداي تو ... به امید روزای خوب و آرومღღღ

تضمین شادی ...❤️

1398/11/21 12:32
نویسنده : فاطمه
505 بازدید
اشتراک گذاری

_ مامان ! ... آخر دنیا کجاس؟

_ ( من 🤔🤔 ) نمیدونــــــــــــــم

_ ولی من میدونم ... آخر دنیا ورودی اون دنیاس ... واقعا نمیدونستــــــــی؟!!

.

.

_ مامان تو باید ازم تشکر کنی ...

_ بابت چی؟!!!

_ من دعا کردم که کیان به دنیا اومد ... اگه دعا نمیکردم الان کیان نداشتیم 💟

.

.

تو جشن تکلیف یه کتابچه دادن در مورد دین و احکام دین که بخونین و تو مسابقه کتابخوانی شرکت کنین...

_ مامان! تو رُفـــــــوعِ دین بعد از حج چی میشه؟

_ چی؟😊

_ تو رفـــوع دین ...

_  چــــی؟😍 😍 😍

.

.

تو ماشینیم ...

_ بابااا... غذای تعاونی یعنی چی؟!

_ مممم .. یعنی غذای ارزون ...

_ پس اداره کار و تعاون یعنی اداره کار و ارزون؟؟!!

.

.

 

 

حتی اگه فرشته هم باشی

بازم یکی پیدا میشه که از صدای بال زدنت خوشش نیاد!!

خودتو گرفتار حرف مردم نکن و همواره خودت باش ... این یعنی تضمین شادی ❤️

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 بهمن 98 12:39
نوشته هاتون خیلی قشنگ بودن...خداحفظشون کنه ماشاءالله...❤
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم😘
مامان آیسلمامان آیسل
21 بهمن 98 23:16
همیشه به شادی و خوشی❤️
فاطمه
پاسخ
ممنووونم عزیزم😘💐
عمه فروغعمه فروغ
24 بهمن 98 0:52
ای جانم قربون دختر ماهمون❤
خیلی ببوسش بجام دوست گلم😘😘
فاطمه
پاسخ
خدا نکنه ....مررسی مهربووون... چشم❤️
سبا جون
13 اردیبهشت 99 2:17
عالی بود یسنا جان😍😍
فاطمه
پاسخ
ممنوووونم😊
千.𝓏千.𝓏
28 اردیبهشت 99 15:23
شاد باشی همیشه یسنا جونم 
فاطمه
پاسخ
ممنونممم😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 خرداد 99 15:10
وای چ بامزه😁😁😘
خدا حفظشون کنه
فاطمه
پاسخ
ممنونم😘😘
مامان ریحانهمامان ریحانه
23 خرداد 99 16:11
وای چه عکساو نوشته های زیبایی😍😍
فاطمه
پاسخ
عزیزی😘
mahyamahya
30 خرداد 99 15:09
سلام
من وبلاگتونو دنبال کردم ممنون میشم دنبالم کنید❤😜
در ضمن وبلاگتونم خیلی قشنگع😘😄
      


                                《Mahya art》
فاطمه
پاسخ
💐چشم حتما

31 خرداد 99 14:46
مطالبتون خیلی زیباست😍😍😍
خدا حفظشون کنه😘😘😘
فاطمه
پاسخ
ممنونم😘