یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ خانـــــوم کوچـــولو ღ

نوشته های امروز من ... يادگاري براي فرداي تو ... به امید روزای خوب و آرومღღღ

آرامش وجود ...

1398/2/24 9:23
نویسنده : فاطمه
749 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که تو اداره آروم نشسته بودم یاد روزای پر استرس افتادم ... یاد بهم ریختگی ها ونگرانی ها و نا امیدی ها ... یاد روزایی که به سختی و با دلهره گذشت و من فکر نمیکردم اون روزا تموم بشه ... یاد همه اتفاقات افتادم و بالا و پایین رفتنایی که شدیم ... خسته شدیم اما چاره ای جز صبر نداشتیم ... و حالا رفت و تموم شد اون روزها ... مطمئنم خیلی چیزها تو زندگی هست که ارزش غصه خوردن نداره اما مطمئن نیستم که هر آدمی بتونه تو روزای پرتنش قوی باشه و آروم بمونه ... بهتره آروم بودن و آروم شدن رو بلد باشی ... آرامش وجود بزرگترین نعمتیه که خودمون به خودمون هدیه میدیم ...

همه این آسمون ریسمونا رو بافتم که بگم هیچ چیز تو زندگی همیشگی نیست ...💞

27 اسفند 97 ... یه برف سنگین و یه روز پرهیجان و استرس در مسیر سنگده ...

شورمست ... یه بعدازظهر یهویی ...

سالها بود که می خواستم از "فردا" شروع کنم ... اما همیشه "فردا" یک روز از من جلوتر بود!

و سالها گذشت تا فهمیدم باید از همین "امروز" شروع کنم ...

هر روزت پر از بهترینها 💞

پسندها (17)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 اردیبهشت 98 9:29
ای جانم خداحفظشون کنه😍
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 اردیبهشت 98 10:12
عکس ها مثل همیشه عالی بودن. 😘
فاطمه
پاسخ
مرسی از محبتتون😘
عمه فروغعمه فروغ
24 اردیبهشت 98 11:12
عکس ها مثل همیشه زیبا و چشم نواز😍😘
فاطمه
پاسخ
سلام فروغ جان ... دوست دارم😘
مامان آیسلمامان آیسل
24 اردیبهشت 98 11:13
سلام همیشه پستاتونو دوست دارم هم نوشته هاش و هم عکسای قشنگی که واقعن با آدم حرف میزنن...از طبیعت دوستیتون خوشم میاد..خوشبخت باشین❤️
فاطمه
پاسخ
سلام ... خیلی محبت دارید شما ... ممنون دوستم ... 😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 اردیبهشت 98 13:04
وب خوبی دارین
فاطمه
پاسخ
ممنونم😘
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
24 اردیبهشت 98 13:17
سلام، تصاویر شگفت انگیزی بود.
از این پس انتظار پست های بیشتری رو از شما داریم ❤️
فاطمه
پاسخ
سلام .. ممنون از نگاه زیباتون 💞
بله ... حتما ...💐
مامان صدرامامان صدرا
24 اردیبهشت 98 23:58
من عاشق عکسای شما هستم 😍
هیچ وقت دیر نیست برای شروع دوباره❤❤❤
فاطمه
پاسخ
نگاهت زیباست عزیزم😘
دقیقا😊
شاد باشید همیشه💞
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 اردیبهشت 98 22:49
وااای چ عکسهای قشنگی😘
فاطمه
پاسخ
ممنون😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
2 تیر 98 21:37
تولد یسنا جدن مبارک ایشالله ۱۰۰۰ شن
و
خداحفظشون کنه
منم تیر ماهی ام چه جالببب😇
ممنون میشم دنبالم کنی🙂
فاطمه
پاسخ
مرررسی عزیزم😘 تولدت مبارک